Columns

Onno Aerden heeft sinds 2012 landelijk enige bekendheid gekregen als ‘Man van de Wereld’. Onder die naam publiceerde hij vijf jaar lang elke zaterdag een persoonlijke column in FD Magazine, de weekbijlage van Het Financieele Dagblad. Sinds 2018 publiceert hij als communicatiestrateeg elke zaterdag een ongevraagd communicatieadvies aan een persoon die in het nieuws is op www.elsevierweekblad.nl, de website van EW Magazine.

Verder schreef Aerden columns voor uiteenlopende media. Daaronder: In Good Company, magazine van de Industrieele Groote Club; Cornelis, relatiemagazine van Van Lanschot Bank; People At Work, relatiemagazine van executive searchers Partners at Work; de stijlgids voor mannen Big Black Book; www.travelessence.nl, website van reisorganisatie Travel Essence en www.nederlandsmedianieuws.nl, website van het Nederlands Media Netwerk.

Onno Aerden staat open voor aanbiedingen tot het schrijven van columns die recht doen aan zijn kenmerkende persoonlijke, vlotte, observerende schrijfstijl.

Een ruime selectie uit de bijna 300 Man van de Wereld-columns die Aerden voor FD Magazine schreef is gebundeld in het boek ‘Wereldse Verhalen’.

Dat is hier te bestellen.